2022 Moda Novità Alta Qualità Ingrossu Pantaloni Donna Pantaloni Pantaloni Jeans Larghi da Donna

Descrizione breve:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

● Simply, indipendenza, libertà, leadership, pop, moda, qualità.

● Jeans hè a stella di fioritura tuttu l'annu, hè listatu cum'è a cima di a ropa versatili, i tessuti di jeans è u disignu è u culore hè ancu di più in più, avà i jeans anu un bellu effettu slimming, cum'è i pantaloni dritti ponu fà e donne. cù gammi spessi pare slim è in forma, è i pantaloni skinny ponu fà e donne grasse magre è magre sexy, ecc.

● Jeans sò constantemente aghjurnati, jeans lavati patch jeans frilled jeans è ogni tipu di denim tops, in u mercatu è in a strada pò esse vistu in ogni locu, u vestitu di cowboy in generale dà una persona una sorta di sensazione ruvida è energica, u travagliu è l'ozio. appropritatu.

● A fabbrica produce principalmente jeans d'omi è donne, maglieria di vestiti casuale, ordini da l'Europa, l'America, u cuntinente è altre regioni, a cumpagnia hè stata mantene un prucessu di produzzione efficiente è stabile, una gestione stretta di qualità di produttu, A forza cumpleta di a cumpagnia hè stata assai. migliuratu è gode di una alta reputazione in a listessa industria.À u listessu tempu, a cumpagnia hà un gruppu di disignu prufessiunale, pruduzzione è gestione efficiente di u gruppu di l'elite, chì ponu creà un rendimentu di travagliu di prima classe è una attitudine di serviziu di prima classe per a cumpagnia, è pone una fundazione per espansione ulteriore mercatu internaziunale.

attributi di u produttu

Art.nr WP20220406-39
Cuntinutu 28 poliester 69 cuttuni 3 spandex
Forma Basic
Spessore magre
Lunghezza di vestiti 50 cmlunghezza di vestiti100 cm
Patrunu solidu
Stile viaghjà
Hè in stock
Adatta à a folla ghjuventù
Stagione primavera
Culore cum'è stampa
Taglia S-5XL, pò esse persunalizatu
Quantità dispunibule 50 pezzi
Lavà lavà a manu in acqua fridda
serviziu Pudemu persunalizà stili, dimensioni, culori, stampa, ricamatu, logu, etichetta, scatula di rigalu, cinta è ciò chì vulete.
2022 Moda Novità Alta Qualità Ingrossu Pantaloni Donna Pantaloni Pantaloni Jeans Larghi da Donna
重洋5766
重洋5764
重洋5770
重洋5769

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi