Praticà RCEP, l'innuvazione digitale di Hangzhou, l'espansione di u mercatu è a prevenzione di risichi

China Business News Network hà implementatu RCEP cun alta qualità.U 24 di marzu, a prima mostra di "Overseas Hangzhou" RCEP - 2022 China (Indonesia) Trade Fair hà apertu in Jakarta è Hangzhou à u stessu tempu, è u risicu di u cummerciu esteru di Hangzhou si accende è decodifica scenarii di applicazioni digitale à u stessu tempu in linea.
Sta mostra hè sustinuta da u Guvernu Populari Municipale di Hangzhou, sustinutu cumuna da l'Uffiziu di Sviluppu di u Cummerciu Esteru di u Ministeru di u Cummerciu, è urganizata da l'Uffiziu Municipale di Commerce di Hangzhou è Miorante International Exhibition.Vice Sindaco di Hangzhou Hu Wei, Ministru Cunsigliere di l'Ambasciata Chine in Indonesia Shi Ziming, Vice Secretariu Generale di u Guvernu Municipale di Hangzhou Lao Xinxiang, Vice Cummissariu di u Ministeru di u Cummerciu in Hangzhou Zhou Guanchao, Vice Direttore di l'Uffiziu di Sviluppu di u Cummerciu Esteru di u Ministeru di u Cummerciu Chen Huaming, Hangzhou Bureau of Commerce Direttore Sun Biqing, Senior Advisor à u Ministru Coordinatore di l'Ecunumia di l'Indonesia Pabudi, Ministru Cunsigliu di u Cunsulatu Generale Indonesianu in Shanghai Gu Weiran, Cunsul di u Cunsulatu Generale Vietnamita in Shanghai Chen Hazhuang, Direttore di u Centru di Promozione di u Cummerciu Indonesianu Indra, u direttore generale di a succursale di CITIC Zhejiang Chen Xiaoping, u presidente di l'Esposizione Internaziunale di Miorante, Pan Jianjun, è altri invitati anu assistitu à a ceremonia d'apertura.
L'esibizione adopta un novu mudellu digitale di "esposizioni chì vanu à l'oltremare, cumpratori prisenti, espositori in linea, è negoziazione digitale", attraendu un totale di 210 cumpagnie da 8 pruvince è cità cumprese Beijing, Zhejiang, Jiangsu, Guangdong, Hebei, Hubei, Inner Mongolia. , è Shandong.Espositori d'impresa.

nutizie (1)
"Indonesia Expo hè u primu spettaculu di" Overseas Hangzhou "in 2022, è hè ancu a prima mostra per u mercatu RCEP. Hè spiratu chì attraversu sta esposizione, u spiritu di l'istruzzioni di i capi di i dui paesi serà implementatu. , u sviluppu ecunomicu è cummerciale di i dui paesi serà prumossu, è l'imprese di Hangzhou seranu cunnessi cù l'Indonesia è i paesi RCEP. A nostra cooperazione cummerciale hà righjuntu un novu livellu ".Hu Wei hà dettu in u so discorsu chì a regione RCEP hè un mercatu cummerciale impurtante per Hangzhou. In u 2021, Hangzhou hà da esportà 99,8 miliardi di yuan à i paesi di a regione RCEP, chì rapprisentanu u 22,4% di u voluminu tutale di l'esportazione. L'Indonesia hè a più grande ecunumia di u paese. ASEAN Ci hè un putenziale enormu per a cooperazione bilaterale ecunomica è cummerciale.
In a ceremonia di apertura, Sun Biqing hà presentatu u pianu di mostra "Overseas Hangzhou" 2022 è i scenarii di l'applicazione digitale di l'illuminazione è a decodificazione di risichi di u cummerciu esteru di Hangzhou.In a prima mità di l'annu, Hangzhou realizarà fieri in 8 paesi cumpresi Giappone, Messico, Pulonia, Emirati Arabi Uniti, Egittu, Turchia è Brasile.In a seconda mità di l'annu, hà pensatu à tene fieri in e regioni RCEP cum'è Malesia, Vietnam è Tailanda, in un sforzu di custruisce un "Hangzhou d'oltremare".Hè diventatu una piattaforma impurtante per l'imprese chinesi per sviluppà u mercatu regiunale RCEP.

nutizie (2)
Per fà un bonu travagliu di risposta cullaburazione multi-sugetti à i risichi di u cummerciu, Hangzhou Municipal Bureau of Commerce, Zhejiang Credit Insurance Business Department è Hangzhou New Silk Road Digital Foreign Trade Research Institute hà sviluppatu inseme u "Foreign Trade Risk Lighting Decoding Digital Application Scenario ".Stu scenariu valuta in digitale u livellu di risicu cummerciale di u cummerciu esteru di Hangzhou, è furnisce risposte efficaci è servizii corporativi.U sistema hè divisu in dui parti: illuminazione è decodificazione.L'illuminazione hè i luci rossi, gialli è verdi per determinà u livellu di risicu attuale di u cummerciu esteru di Hangzhou, è a decodificazione hè di interpretà l'avvertimentu in cunseguenza.L'imprese di u cummerciu esteru ponu entre in scena per mezu di l'indirizzu ligame nantu à u contu ufficiale WeChat di "Hangzhou Business".


Tempu di Postu: Apr-18-2022