2022 Fashion Designer Custom Design Color Block Thin Zip Up Polyester Windbreaker Men Sports Jacket

Descrizione breve:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

● Jacket hè stata una di e robba, chì hè adattatu per esce in primavera, vaghjimu è invernu.In l'ultimi vinti o trent'anni, i vestiti populari sò populari trà l'omi è e donne ghjovani è di mezza età per via di a so forma flexible è variata, bella, bella, bella, pratica, novella, faciule da portà è affascinante è altre caratteristiche.Avà, l'anziani sò ancu populari per portà.

● Jacket hè cortu, pò dimustrà u temperamentu capaci di l'omu hè ancu megliu vestitu di collocazione hè più casual.In a vita muderna, giacca ligera è caratteristiche cunfortu, determina a so vitalità Cù u rapidu sviluppu di a scienza è a tecnulugia muderna, u migliuramentu cuntinuu di u materiale di e persone. a vita, u cambiamentu di tela, giacche deve esse u listessu cum'è altri tipi di stili di vestiti, rumanzu è più attivu in u vestitu di a vita in u mondu.

● A nostra cumpagnia hà rigurosu aderite à u principiu di "Qualità-basatu, sviluppu orientatu à u disignu di cresce inseme cù i nostri clienti.Offriamu servizii OEM & ODM, cuncepimentu è fabricazione persunalizati.Semu principarmenti dedicati à i vestiti di moda rapida in stile occidentale in Mid-High Grade.Semu spicializati in Vestiti, Bluse & Tops, Gonne, Pantaloni, Felpe, Giacche è Cappotti, etc.

attributi di u produttu

Art.nr WP20220406-139
Cuntinutu 100% poliester
Forma Basic
Spessore magre
Lunghezza di vestiti 60 cm - lunghezza di vestiti - 80 cm
Patrunu solidu
Stile viaghjà
Hè in stock
Adatta à a folla ghjuventù
Stagione Primavera
Culore cum'è stampa
Taglia S-5XL, pò esse persunalizatu
Quantità dispunibule 50 pezzi
Lavà lavà a manu in acqua fridda
serviziu Pudemu persunalizà stili, dimensioni, culori, stampa, ricamatu, logu, etichetta, scatula di rigalu, cinta è ciò chì vulete.
Giacche sportive per l'omi
Giacche sportive per l'omi
Giacche sportive per l'omi
Giacche sportive per l'omi
Giacche sportive per l'omi

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi