Moda 2022 Parka addensata per donna Cappotto invernale lungo da donna in giù parka donna

Descrizione breve:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

● Cura di lavà
● *Lavabile in lavatrice (lavaggio à manu cunsigliatu)
● *Lavate a manu in friddu / senza bleach / appendete a secca
● Nota: Ci hè forse una deviazione di 1-2 cm in diverse dimensioni, locu è stretch di tessuti.U graficu di taglia hè solu per riferimentu, pò esse una piccula differenza cù ciò chì uttene.. Ci hè 3 tipi di elasticità: Elasticità alta (allungata à dui lati), Elasticità media (allungata unilaterale) è Nonelastica (ùn pò micca allungata). .U culore pò esse più chjaru o più scuru per via di a diversa visualizazione di u PC.4.Lavate a manu in acqua di 30 gradi, appiccà à asciucà à l'ombra, pruibisce u bleaching.There forsi una ligera differenza nantu à i dettagli è u mudellu di sta robba.
● A parte interna di u spinu hè riscaldata da u tela riflettente per mantene u calore.
cù u megliu 90% di piuma bianca in u paese, l'effettu di preservazione di u calore hè bonu.u stilu di e donne hè simplice, a riparazione di u corpu, a moda, u collu stallatu per mantene u calore, aghjunghje un cappellu staccabile, più adattatu per u publicu;U stilu di l'omi hè simplice è casuale, i buttoni nantu à l'adornamentu di u bordu più di moda.film di riscaldamentu è l'aghjurnamentu di l'interruttore, l'abdomen, u spinu, u collu hà una funzione di riscaldamentu, i cumpunenti di u riscaldamentu internu utilizanu u filu di fibra di carbone impurtatu giapponese, micca cunduttivu, stabile à u calore, longa vita di serviziu;L'interruttore hè aghjurnatu à u doppiu cuntrollu, pò esse aghjustatu prima è dopu riscaldamentu à vuluntà.

Maxi vestitu

Art.nr WP20220406-160
Cuntinutu Poliester
Forma Basic
Spessore magre
Lunghezza di vestiti 50 cmlunghezza di vestiti100 cm)
Patrunu solidu
Stile viaghjà
Hè in stock
Adatta à a folla ghjuventù
Stagione invernu
Culore cum'è stampa
Taglia S-5XL, pò esse persunalizatu
Quantità dispunibule 50 pezzi
Lavà lavà a manu in acqua fridda
serviziu Pudemu persunalizà stili, dimensioni, culori, stampa, ricamatu, logu, etichetta, scatula di rigalu, cinta è ciò chì vulete.
重洋7796
重洋7797
重洋7798
重洋7799

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi