Camicie in chiffon floreali 2022 Abbigliamento d'estate per donna Camicie à maniche corte 100% poliestere Tops

Descrizione breve:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

● Ùn lavate micca cù l'acqua calda o saria fora di forma.Lavate cù un sapone alkaline bassu o un sapone neutru, l'alkali pò distrughjini i fibri artificiali. Ùn lavate micca troppu duru o i fibri seranu sbagliati.

● Questa hè una stampa floreale multicolore à u collu cù maniche trè quarti in u stile di bluse casual è top da donna, per piacè permette 1-3 cm cum'è intervallu d'errore per a misura manuale, in diverse lochi di dimensioni è stretch di tessuti, culore forse più chjaru o più scuru a causa di diverse PC o display di u telefuninu mobile. Lavate a manu in acqua à 30 gradi, appiccà à asciucà à l'ombra, pruibisce u sbiancante.
● Prima di spedite u vostru ordine, avemu da preparà i vostri prudutti fà strette teste di cuntrollu di qualità è imballà cù cura l'articuli, u tempu chì ci vole à preparà i vostri articuli per a spedizione hè separatu da u tempu di consegna, ma ùn vi preoccupate micca, u tempu vintu. ùn sia longu.

● A nostra cumpagnia hè una cumpagnia di vestiti prufessiunale chì integra u disignu di moda, a produzzione è a vendita.Dapoi u so stabilimentu, a nostra cumpagnia hà strettamente aderitu à u principiu di "Sviluppu basatu à a qualità, orientatu à u disignu per cresce inseme cù i nostri clienti.Offriamu servizii OEM & ODM, cuncepimentu è fabricazione persunalizati.Semu principarmenti dedicati à i vestiti di moda rapida in stile occidentale in Mid-High Grade.Semu spicializati in Vestiti, Bluse & Tops, Gonne, Pantaloni, Felpe, Giacche è Cappotti, etc.

Attributi di u produttu

Art.nr  20220228013
Cuntinutu 100% poliester
Forma Basic
Spessore magre
Patrunu solidu
Stile viaghjà
Hè in stock
Adatta à a folla ghjuventù
Stagione veranu
Culore cum'è stampa
Taglia S-4XL, pò esse persunalizatu
Quantità dispunibule 50 pezzi
Lavà lavà a manu in acqua fridda
serviziu Pudemu persunalizà stili, dimensioni, culori, stampa, ricami, logu, etichetta, scatula di rigalu, cinta è ciò chì vulete.
重洋6897
重洋6896
重洋6895
重洋6898

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi