À propositu di Everyday Elevated

FOTOGRAFIE
Wax London Men Real Shearing

Benvenuti Wax London à bordu di Worldup Group in relazioni cummerciale à longu andà.
Wax hè una marca di famiglia di Londra stabilita in u 2015, ispirata da i lochi, i volti è e storie chì ci circondanu.Mantenendu a sustenibilità in u nostru core, i nostri vestiti sò fatti cù materiali accuratamente provenienti, pensati per esse purtati è ripurtati, una volta è una volta.Quì per celebrà è elevà l'ogni ghjornu.
Wax : Futuru Focused
Ùn dicemu micca esse perfetti, è ùn avemu mai.Semu alimentati da ùn esse mai abbastanza bè.Circhendu constantemente novi modi per migliurà, simu decisi à riduce a nostra impronta, passu per passu - chì hè ciò chì ci mantene in prima linea di u disignu sustenibile da u principiu.

Per u populu, per u pianeta.Semu un labellu per tutti, creatu cun comunità, cultura è inclusività in mente.Cù un dettu nantu à u polsu, a nostra linea di partenza hè : dumane.
Famiglia: Hè in u nostru DNA
Unu di i nostri valori core in Wax London hè l'idea di famiglia.Avemu ancu chjamatu a nostra firma Whiting overshirt dopu à u babbu di u cofundatore Tom.Hè cù questa stessa quantità d'amore è cura chì creemu ogni vestitu - da e texture è fibre organiche utilizzate finu à cumu trattemu i nostri clienti.Intemporale in stile, senza tempo in durabilità, i nostri vestiti sò fatti cù un enfasi in a qualità.

Natu in Londra, cum'è un ode à Londra, hè a nostra casa chì hà ispiratu u nostru iniziu: un magnete sempre cambiante per a cultura è a diversità, un bigliettu apertu per viaghjà in u mondu borough per borough.Hè a ghjente chì face a nostra cità, è cuncepemu i nostri vestiti per riflette questu - in una missione per unisce è elevà l'ogni ghjornu - ghjornu in ghjornu.


Tempu di post: Jul-23-2022