Hè veramente un grande corru per i Fiere Brics di Worldup

Signore è signori, cari amici,
Bonghjornu è bonu dopu meziornu à l'altri.
Mi dà un grande piacè di dà stu missaghju di sustegnu à u primu BRICS Health Industry Trade Expo.Grazie mille per l'invitu da u Cumitatu BRICS per a Cuuperazione Internaziunale di Salute.

U Cumitatu BRICS per a Cooperazione Internaziunale di Salute hà purtatu idee novi è novi percorsi per rinfurzà i scambii internaziunali è a cooperazione in u campu di l'assistenza sanitaria trà i paesi BRICS.Per esempiu, a prumuzione di l'internazionalizazione di a medicina tradiziunale è a cummercializazione di tali prudutti.

1 (1)
1 (3)
1 (7)
1 (8)

A tenuta di sta Expo hà ghjucatu un rolu constructivu in a prumuzione di u sviluppu è u prugressu di l'assistenza sanitaria in i paesi BRICS.Questa Expo aiuterà à realizà a spartera di risorse di ogni tipu di prevenzione di l'epidemie, misure di cuntrollu è materiali di succorsu d'emergenza, è aiuterà più imprese à ottene scambii cummerciale è rinfurzà a vitalità corporativa.

Sapemu chì Sudafrica assumerà a presidenza di BRICS da a Cina l'annu prossimu.Semu ancu benvenuti l'Expo di u Cummerciu di l'Industria Sanitaria BRICS chì si terrà in Sudafrica l'annu prossimu.L'Expo hà da rinfurzà ancu a relazione è l'interazzione trà Sudafrica è Cina cù l'aumentu di i scambii è a cooperazione trà i paesi BRICS+.

Infine, aghju desideratu à sta Expo un grande successu è aspetta per scuntràvi in ​​Sudafrica l'annu prossimu per cuntinuà cù stu maravigliu capitulu di a "BRICS Health Industry Trade Expo".

Grazie.

Dr Kenneth Leonard Jacobs

1 (9)
1 (10)

Tempu di Postu: Dec-05-2022