2022 u periodu di primavera è vaghjimu è a giacca blazer taglie più grandi specificazioni giacca sola donna

Descrizione breve:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

● Disegnu di forma classica, senza coglie a forma di a faccia, corpu più slender.Sentite u tissu amichevule à a pelle è traspirante hè ancu super cunfortu, cuncepimentu di stile simplice cù un culore di moda è durable, cumu ùn pò micca amassi!

● Tutte e dimensioni sopra sò misurate manualmente, è ci sarà errore 1-3cm per via di diversi metudi di misurazione, i dati pertinenti sò solu per riferimentu, per piacè riferite à l'uggetti ricevuti.

● Avemu più di 10 anni di donne è omi vèstinu disignu, pruduzzione, spirienza spurtati.Cuuperemu cù un gran numaru di fabbriche, per furnisce i clienti cù i prudutti più assequibili.Gruppu da un ghjovanu, energicu, pienu di sogni di u putere post-90.A cooperazione, win-win, u prugressu hè a nostra cultura corporativa coherente.

● Prima di spedite u vostru ordine, avemu da preparà i vostri prudutti fà strette teste di cuntrollu di qualità è imballà cù cura l'articuli, u tempu chì ci vole à preparà i vostri articuli per a spedizione hè separatu da u tempu di consegna, ma ùn vi preoccupate micca, u tempu vintu. ùn sia longu.

attributi di u produttu

Art.nr WP20220406-120
Cuntinutu poliester
Forma Basic
Spessore magre
Lunghezza di vestiti 50cmlunghezza di vestiti80cm
Patrunu solidu
Stile viaghjà
Hè in stock
Adatta à a folla ghjuventù
Stagione primavera/autunnu
Culore cum'è stampa
Taglia S-5XL, pò esse persunalizatu
Quantità dispunibule 50 pezzi
Lavà lavà a manu in acqua fridda
serviziu Pudemu persunalizà stili, dimensioni, culori, stampa, ricamatu, logu, etichetta, scatula di rigalu, cinta è ciò chì vulete.
重洋6820
重洋6819
重洋6821
重洋6822

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi