2022 Esclusiva giacca imbottita imbottita in tessuto di flanella per uomo

Descrizione breve:


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Descrizzione

● Acceptemu ordini OEM & ODM.Pudemu pruduce campioni rapidamente è pruduce grandi quantità di merchenzie rapidamente. Per piacè permette 1-3 cm cum'è intervallu d'errore per a misura manuale, in diverse locu di dimensioni è stretch di tessuti, culore forse più chjaru o più scuru per via di una diversa PC o display di u telefuninu. a manu in acqua à 30 gradi, appiccicà per siccà à l'ombra, pruibisce u sbiancante.

● Semu spicializati in Giacca in piumino / Polyfill, Giacca di lana, Giacca di pelliccia sintetica, Giacca a vento, Impermeabile, Giacca Soft Shell, Vestito, Felpa, Outwear, T-shirt, Cappotto di primavera / d'autunno ...... etc.Avemu dinò un forte squadra di sviluppu, prontu à sviluppà un novu pruduttu per voi. A nostra cumpagnia hà strettamente aderitu à u principiu di "Sviluppu basatu in qualità, orientatu à u disignu per cresce inseme cù i nostri clienti.

Hè affari attraversu territorii diffirenti in u mondu in particulare in Europa, Canada, America di u Nordu, Mediu Oriente, Asia è Sudafrica.Avemu una vasta reta di fabbriche / Venditori chì sò stati auditati tecnicamente è eticamente à i normi internaziunali.furnisce un sourcing low-cost in vestiti, tessili per a casa, accessori di moda, accessori decorativi è altri beni per cumpagnie in l'industria di a moda è di l'ospitalità.Avemu relazioni forti cù i pruduttori è i fornitori di qualità in u globu è mantenenu alti standard di produzzione attraversu a nostra squadra di agenti di ispezione in situ è ​​specialisti di importazione / esportazione.Pruvemu di esse davanti à a nostra cumpetizione in u pruduttu è u prezzu da un Studio di Design cumplettamente gestitu da Designers è merchandisers altamente prufessiunali chì sò altamente qualificati in u costu di u produttu.Cù i nostri pruposti di cullezzione, i nostri clienti seranu permessi di cumprà più spessu è più veloce.U tempu di consegna più veloce offre evidenti benefici supplementari à i nostri clienti.

attributi di u produttu

Art.nr WP20220406-233
Cuntinutu 100%poli
Forma Basic
Spessore normale
Lunghezza di vestiti 65cmlunghezza di vestiti75cm
Patrunu solidu
Stile viaghjà
Hè in stock
Adatta à a folla mens
Stagione vaghjimu/invernu
Culore cum'è stampa
Taglia S-5XL, pò esse persunalizatu
Quantità dispunibule 200 pezzi
Lavà lavà a manu in acqua fridda
serviziu Pudemu persunalizà stili, dimensioni, culori, stampa, ricamatu, logu, etichetta, scatula di rigalu, cinta è ciò chì vulete.
重洋7027
重洋7030
重洋7026
重洋7029
重洋7028

  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi